Siis voihan hyvää päivää sentään taas mitä ideoita sitä vanhemmiten putkahtelee päähän :) Olenhan minä kauan himoinnut uutta nukkekotia mutta nyt minä sitten menin ja tilasin sellaisen :) Ikävästi oli joka paikassa netissä tarjouksella toinen toistaan ihanampia töllejä ja vielä kun sai DHE:n tölleihin kellarikerroksen kaupan päälle niin eihän siinä sit ollu nokan koputtamista vaan yhtäkkiä yllättäin huomasin että odotan uutta mökkiä kuin lapsi joulupukkia aattona :D Kaikkeen hullutukseen sitä ihminen sortuukin. Ei näköjään taas vanhuus ja viisaus kulje käsi kädessä... mutta siis kerranhan se vaan kirpasee ja kerran täällä vaan eletään. Ja kerranhan sitä sitten vaan isäntä mököttää sohvalla kun kerroin uusimmasta hankinnastani :) onneksi kerroin sen syntymäpäivänäni että saatoin vedota sen aiheuttamaan mielenhäiriöön. Ja nyt siis jaarittelut sikseen. Olenkin nähnyt sitten pari yötä unta uudesta asumuksesta ja siitä mitä kaikkea sinne tulee, minne, miten jne. jne. Tähän taloon olen päättänyt tehdä kaiken itse ja jos ostan jotain valmista niin ostan puuvalmiina että saan sitten sutikoida huonekalut itse sopivan värisiksi tai ainakin sinnepäin. Ja mikä mökki sieltä onkaan tulossa?! DHE:n Springwood Cottage plus kellarikerros ja sitä myöten myös pätkä katua :) mulla nyt pyörii päässä kaikkia kivoja kadunnimiä johon talon voisi sijoittaa.

4793picture1Upload.jpg

Tämän näköinen tölli on siis tulossa ja innolla odotamme mitä siitä minun käsissäni sitten tulee... ja siis markkinakoriakin tarttis kerryttää! missä hiton välissä mä ehdin?!??!?